HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

parasztok

2009.04.18. 21:35 Alp

Hihetetlen milyen pofátlan bandával lakom együtt,2hete vettem 1kiló cukrót most már csak a fele van meg mert mindenki azt használja,elhasználták a ketchupot,tököm tele van velük!Ma voltam foci meccsen hát azt gondolom hogy továbra sem szeretem a focit,na mind1 majd talán egyszer.Mióta eltaknyoltam a reptéren azóta be van dagadva a bokám.Tegnap találkoztam egy másik magyar csajjal hát nem olyan volt mint a képeken:D Valahogy ezen a téren nem jönnek össze a dolgaim!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr21073313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luki. 2009.04.19. 01:53:08

Nálunk ugyanez megy :) az egyetlen megoldás, ha elrejted a szobádban az értékes cuccokat ( pl. nálam méz, citromlé.. :))
A focit csak sok sörrel lehet szeretni, ha alapból nem megy :) persze ezt ott kint nehezebb kivitelezni, főleg, hogy válság meg minden :) de ha máshogy nem megy akkor muszáj..
Mi ez a reptéren eltaknyolás? nem kéne ilyen titokzatosnak lennetek, van aki csak innen tudja meg a dolgokat :) na remélem semmi komoly cucc, és már tudsz mind a 3 lábadon rendesen járni ;)
A magyar lányoknak meg adjál monopóliumot, és ha egy kicsit csúnyácskák, akkor mi van :D max többet kell inni ;)
Na további jó Londonozást, várunk majd haza kíítszázzal :)
Csövv

Alp 2009.04.20. 21:24:49

Igazából csak annyi a történet Gergő hogy valahogy elnéztem a lépcsőfokot a reptéren és taknyoltam egy kurva nagyot millió ember előtt és egy kicsit kifordult a bokám!:D Én igyekszem kompromisszumot kötni,de valahogy nem tudom meghazudtolni önmagam,szerintem visszatérek a indiai csaj projektre! Amúgy sokat beszélgettem ezzel a csajjal akivel utoljára taliztam és kifejtette hogy ne reménykedjek abban hogy mindenkivel megmarad a barátság,mert neki is nagy baráti társasága volt mielőtt kijött,aztán szépen lassan lemorzsolódtak és már csak 1-2 emberrel tartja a kapcsolatot!hmmm

bazsi13 2009.04.20. 23:36:43

Ugyan már..attól h a csajnak lemorzsolódtak a barátai,az több emberen múlik..
szerintem pont az ilyen húsvéti összeruccanás,meg majd ami májusban,augusztusban,stb. lesz,mindig összerántja a társaságot!vagy tévednék?:)most komolyan..
sztem aggodalomra semmi ok:)
térj vissza az indiai projektre!ha az a nyerő,akkor el kell szakadnod a magyar vérvonaltól:)

Alp 2009.04.22. 20:48:07

Azért a tendencia már megfigyelhető,a kezdeti lelkesedés már megtört!Szívesen felhívnék mindenkit telefonon,de akkor a nem maradna semmi a fizetésemből:D Jó tudom mindenki nagyon elfoglalt!

Mézes köcsög 2009.04.23. 21:48:37

Szia Papi!

Ne haragudj itt vagyok ám, csak ez az egész hét eszméletvesztés buli volt. Ma látok csak gépet először héten. A barátokkal nem lesz sohasem vége, ezt megbeszéltük akkor, mielőtt kimentél. Minden kis barátod megmarad!:)
Ahogy ismerem a csapatot, nincs okod aggodalomra.
A csajnak meg lehet nem is voltak igaz barátai. Úgy gondolom, reptéren nem lépcsőfokot nézted el, hanem egy csini csajszira feledkeztél rá!:)
Na vigyázz magadra, borogasd a bokádat, aztán írok ám!
Papi kitartás már csak egy nap van melóból.
További Szép Napot Mindenkinek!
Remélem a parfüm mindenkinek bevált, s jóféle a motyó!:)

Rendar 2009.04.24. 15:31:11

Halihó! Alpi ugye nem gondoltad komolyan hogy mi is le fogunk morzsolódni???? Remélem nem. Csak a saját nevemben beszélhetek, de szerintem nem fogunk! Látod hogy összejött most is a társaság! Az, hogy kevesebbszer vagyunk mind együtt, teljesen természetes! Majdnem mindenki dolgozik, van aki elhagyta a várost, sőt az országot is. The show must go on!
Engem meg nyugodtan csesztessetek az "új barátaim" miatt! :-) Ez nem jelenti azt, hogy Ti már kevésbé vagytok azok! (még ha néha úgy tűnik, akkor sem!) Az utóbbi fél év nagyon nagy változást hozott az életembe, máig nem tértem magamhoz... ;-)
Ja és Sunny: Pöpec a cucc! :-)
Na csőő!

PS: "This is a Piccadilly Line Service to Cockfosters" :-DDD

Luki. 2009.04.24. 18:29:59

Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :)
Én most nagyon fentragadtam Pesten, előző hétvégéken költöztettük tesómékat Piliscsabára, de még két hétvégét fenn kell töltenem :S
De igazat szól a Balázs (nem hiába, bölcs ember :)) sok a dolog mindenhol, de ez semmiképp sem lemorzsolódás;)
Aztán tanulgatsz már indiaiul? :) különben is felrakhatnád ezeknek a külhoni leányoknak a facebook elérését, hogy itthoni elfogulaltan magyar mércével is véleményezhessük őket ;)

Amúgy a pedálkodás kifizetődő, már van 12 kreditem :)
Aztán ha lesz ösztöndíjam köv félévben, akkor én is veszek Szánitól olyan faint parfümöt :P

Na csövvv
süti beállítások módosítása