HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

Változások éve!?

2009.04.25. 16:05 Alp

Szóval minden és mindenki változik?Remélem én nem nagyon fogok bár gondolom ezt úgysem tudom elkerülni!Balázs én már keresztet vetettem rád,de akkor ezek szerint még követet az eseményeket bár egyre nagyobb távolságból!És mik voltak azok a hatalmas változások amik ennyire megváltoztatták az életed?Azt ne felejtsd el hogy én rángattalak el salsára szóval 1életre az adósom vagy ha ott csajozol be,a többiek meg átkoznak:D Rájöttem hogy túllihegem ezt a csajozás dolgot,azt mindenki tudja hogy akkor sikerül mikor nem is várjuk! Pl: (Zsófi a Dórival való szakítás után,Edit is csak úgy jött a semmiből ahogy utánna Nóri) Szóval kivárom! Este megyek bulizni ,besörözök és maradok a saját stílusomnál(nem leszek mindenáron kedves):D Lecseréltem a telefonom ez az új számom: 7852510515  Remélem Papa már szervezed a kerti party!(szerintem megint jó lesz a hangulat)  A bokám továbbra is szar,nem gondoltam hogy ennyire megrántottam,remélem nem kell levágni:D

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr161085895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rendar 2009.04.26. 14:20:05

Már keresztet vetettél rám? Na szééép! :-) Rengeteg volt az elmúlt 2hétben a munka, nem nagyon volt már energiám netezésre. Tényleg Te rángattál el salsára, szóval KÖSZÖNÖM ALPI! :-D És hogy mik a változások? Sok minden. Maga a tánc is nagy hatással van rám, de az emberek, akiket ezen keresztül megismerhettem... Nem nagyon tudom leírni. Majd ha hazajössz megbeszéljük. A csajozás dolog meg tényleg majd magától fog jönni szerintem is! Türelem! A bokádat meg húzasd ki, aztán nem lesz rá gond! :-D
Na pá!

Ja és ne felejtsétek el, hogy a telefonszám elé még kell a +44!

Alp 2009.04.30. 22:13:52

Hali!Holnap este elvonatozom Belgiumba meglátogatom a Gabit!:D Hétfőn munkaszüneti nap van szóval hosszú hétvége lesz.Remélem ti sem fogtok unatkozni,gondolom a bányába elmentek!:D A héten rendesen megszórtak munkával szóval reggel8-tól este 7-ig megy a móka.Mondja anyám hogy kaptam valami rendőrségi idézést amit még nem vettek át,ti emlékeztek rá hogy kinyírtam volna valakit míg otthon voltam?:D Tiszta szerencsejátékos lettem a Steveel(a másik főnök) folyton fogadásokat kötünk a focimeccsekre eddig mondjuk szinte csak vesztettem!Na akkor legyetek jók,a Balázskának meg jó táncikálást!

nathen 2009.05.02. 11:23:45

Szeva!

Kicsit meghatltak itt a dolgok. Valahogy fel kell dobni. Rakj ki két nagy csöcsöt a jobb felső sarokba!:)
Múltkor akartam írni nagyon sokat, de nem sikerült belépnem, aztán azóta jól el is felejtettem! Na mind1. Mikor jössz haza? Meg amúgy mizu Veled? Bocs, hogy múltkor nem tudtam beszélni, csak épp melóztunk. Ha valami van, nyugodtan írd meg mailbe. Azt naponta nézem, aztán bővebben tudok válaszolni!
Amúgy a többiektől is kérdezem: nézegeti valaki a kiadó nyaralókat? Nekem nem nagyon van rá időm, jó lenne ha mindenki tudna egy kicsit segíteni!
Üdv:
M

Alp 2009.05.04. 21:24:19

Matyi amit kellett mi megdumáltuk telefonon!Ja jó lenne rá állni a nyaralásra mert majd nem lesz üres ház!Amúgy most értem haza Belgiumból,nagyon jól éreztem magam,Gabi is rendes volt jól szórakoztunk!Valahogy most kicsit összecsaptak a hullámok(a punto újra nálam van,rosszul vettem meg a jegyet haza Belgiumból és ezért a vasuton még 170eurot kellett hogy fizessek,4napig nincsen fürdő a házban szóval még a fogamat is konyhában mosom,a fizetésem kibaszott gyenge)kb ennyi!Kezdek kicsit besokalni,ja és akkor még a rendőrség is akar tőlem valamit otthon!Remélem nektek is jól telt a hétvége!

Rendar 2009.05.04. 22:00:06

Hy!
Amindenit, rendesen összejöttek a dolgaid. De tudod a mondást: Majd az idő mindent elrendez... A rendőrségi idézés biztos a csoportos garázdaság miatt ment! Mi már megmondtuk hogy Te voltál, úgyhogy nem kell aggódnod! :-D
Nekem felejthetetlen hétvégém volt! Lehet irígykedni! :-)

-zsiráf- 2009.05.05. 17:43:42

Balázs! Megint nagyon sejtelmes vagy!!!

("Nekem felejthetetlen hétvégém volt! Lehet irigykedni!")

bazsi13 2009.05.05. 22:32:00

Hej,
igen,akartam már én is mondani,nagyon titokzatos vagy Balázs,mesélj csak..:)

Alp 2009.05.05. 22:35:03

A Balázs olyan mint egy csaj szereti kicsit kéretni magát!:D Na de most már elég,szóval gyerünk Balázs miről kell tudnunk!Minden mocskos részletet el kell mondanod!

Rendar 2009.05.06. 00:17:42

Ti mindig csak a dugásra tudtok gondolni? Máshogyan már nem is lehet jó? Látom ki van éhezve mindenki! :-D

nathen 2009.05.09. 18:55:07

Meg lehet máshogy is oldani (5 combú- egy sima egy fordított) de az nem ennyire izgalmas. Ne kéresd magad, halljuk a szaftos részleteket:)
A nyaralás jó lesz. Nekem is jónak tűnik az, amit a Zsiráf kinézett!
Sajnálattal hallom a dolgokat Alp! De majd helyrejön minden!
Amúgy van egy új számom: 20/257994 A régi is él, meg ez is!
Üdv:
M

Alp 2009.05.09. 20:20:30

Na ha mindenkinek bejön a hely akkor már csak le kéne foglalni! 5 combú ez jó,még nem hallottam!:d A Balázs nem szeret kitárulkozni,tudod olyan kis rejtélyes fiúcska:D Ja valami tanúskodás miatt idéztek be rendőrségre,olyan ügyben ami februárban volt,szóval sok közöm nem lenne a dologhoz!De lehet elmegyek és azt mondom hogy én mindent láttam és legalább 10évet javasolok a bűnösnek!:d Ma itthon maradok és sörözök egyet a képzeletbeli barátommal!Zsiráf a ferrari továbbra is gyengélkedik,lehet segítenem kéne nekik a fejlesztésekben! Na szép hétvégét mindenkinek!

Mézes köcsög 2009.05.10. 13:34:38

Helló Papi!

Megy ám a tervezgetés a kertről, csak megszületett a baba a szomszédba. De sebaj,majd adok neki füldugót. Bár úgyis csendben szoktunk bulizni, max. a barackfa alatti erőlködés lenne hangos.:) Remélem azért megoldható lesz a dolog, szóltam apuéknak, hogy beszéljenek szomszédokkal, hogy mennénk, s mit szólnak hozzá. Balázs végre velünk is találkozott tegnap este.
Papi, hát mit csináltál a bokáddal, ennyire szarul estél? Vigyázz csak magadra. Siess haza, s majd a Whisky helyreteszi a bokád.
Matyi neked meg remélem sikerül hazajönnöd arra a pár napra,mikor Alpi megjön. Nem illik minden kertipartyból kimaradni.
Papi a lányok jönnek csak, nem szabad rágörcsölni tényleg!
További Szép Napot Mindenkinek!

Delcsike · http://delcsisut.blog.hu 2009.05.11. 10:06:54

Hahó Alpi!

Hallom hiányoltad, hogy nem nagyon írunk, hát most itt vagyok! :)
Én munkahelyet váltottam, már Szhelyen dolgozom. Nagyon értékelem, hogy nem kell kijárnom Kőszegre. :) Az új hely meg egyelőre nagyon király, remélem az is marad. :) Áron húzza az igát Toronyban, meg készül a vizsgájára... Május 22-én drukkolj neki, mert akkor lesz az írásbeli!!!!
Meg vannak vele egyéb hírek is, de nem akarom én lelőni a poént, inkább meghagyom neki. Ha nem lesz ideje írni, akkor majd megírom én. :)
Balázs teljesen beépült közénk, már vele is álmodom. :D Szombat éjjel a Thökölyben akartunk egy szökőkútban salsázni, de túl sáros volt. Na jó, ezt csak álmodtam. :D Amúgy tényleg sokat van velünk, úgyhogy hálás köszönet kedves Alpi, hogy elhoztad magaddal salsázni! :)

Na legyen szép napja mindenkinek, Alpi neked különösen! :) See you soon!

Pusssssssssz

nathen 2009.05.14. 08:45:55

Sziasztok!
Egy elég idegesítő dolognak szeretnék hangot adni. Tegnap ismét tudatosult bennem/bennünk, hogy megint kb 2-en vagyunk, akik a nyaralással törődünk, próbálunk foglalkozni. Jó lenne egy kicsit elgodnolkodni azon, hogy ha vagyunk kb 15-en a csapatba, akkor miért nem tud MINDENKI segíteni a nyaralás megszervezésében. Az "elfoglalt vagyok" dumát hagyjuk,mert szerintem a Zsiráf is meg én is elég elfoglalt vagyok, és mégis...
(Egy ide illő idézet: "A kifogás olyan mint a segg. Mindenkinek van, és senki sem kiváncsi a másikéra!")
Úgyhogy ezek alapján szeretném, hogyha mindenki kicsit magába nézne, és elgondolkodna az egészen....
Elsőként mutatok példát, és itt van két lehetőség (és remélem nem csak ennyi lesz a válasz, hogy nekem tetszik....):
www.szallaskereso.hu/balatonfured/fured_3111/

Alp 2009.05.14. 19:43:44

Hahó!Na Delcsi neked már fényképed is van itt!Király!Örülök hogy jó munkát találtál,de azt nem szeretném megtudni hogy a Balázs a szökőkútban salsázik! 22-én már otthon leszek szóval már a közelből tudok majd szurkolni az Áronnak!Igazad van Matyi,én azon a véleményen vagyok hogy ha ez a kéró abban az időpontban szabad akkor le kéne foglalni és kész!Ha nem gond én innen inkább nem telefonálgatok ennek ügyében!Bár mondjuk egy kicsit le is maradtam mert az elején legalább 10fős házról volt szó,most már csak 6-8,mert sokan még mindig nem tudják mi lesz velük!Zűr a zavar! Amúgy 2 hete lesz lassan hogy elkezdték felújítani a fürdőt és még mindig csak csempézésnél járnak....szóval most mindennap megyek edzeni hogy tudjak tusolni,már kicsit kivan a faszom!A Piri is úgy eltűnt mióta beszippantotta milliárdos,nifomán,perverz pina...:D Piri júniusban jön az Ornella:D!!!!

bazsi13 2009.05.15. 15:05:23

Hali,
nem szippantott be semmi,csak a suli vazze...a héten egyik nap sem aludtam 5 óránál többet,ugyhogy egy kicsit kész vagyok..:(nekem tetszik ez a Matyi féle kéró,a hétvégén megprobálok én is utánajárni neten,hátha találok vmi okosat.A fürdés ösztönöz h 7szer menj a héten edzeni,ez jo:)itt néha majdnem megrohadok a melegtől,pedig még csak május van..londonban milyen idő van??mi a helyzet a melóval?remélem összejön jövö héten a kerti-party,jo lesz megint találkozni:)na ledöglök kicsit,eléggé kimeritett ez a hét. hali

-zsiráf- 2009.05.15. 15:22:18

A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bele, hogy biztos nem úsznánk meg konfliktus nélkül.
A Dusán által keresettek közt is vannak jók, nézzétek meg azt is.
süti beállítások módosítása