HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

Ismét 1 emlékezetes hétvége!

2009.05.25. 22:23 Alp

Az már tuti hogy többet nem szeretnék Ryanair-el repülni,kibaszott szar volt,szinte végig dobálták a gépet a légörvények és a pióta olyan leszállást nyomott azt hittem hogy zuhanunk!A hétvége azt kell hogy mondjam ismét maradandó nyomokat hagyott bennem és remélem bennetek is!:D A Bánya már csak megkoronázta az egészet!De szerintem ha legközelebb lementek inkább öltözettek normális ruhába.....:D Én azért a helyetekben kémlelném a Vas Népében az sms rovatot!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr821143680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsi13 2009.05.25. 23:46:35

Ez egy nagyon klassz szombat esti sütögetés ivás volt!:)nekem nagyon tetszett!visszagondolva nem volt szép tőlünk h minden szar szemetet kint hagytunk..:(de hát tul sokat ittunk:)
a bányás dologgal meg nem kell foglalkozni,a lényeg h mi jol éreztünk magunkat,meg h a bányát azóta szellőztetik a füstszagunktól..:)
jó volt megint itthon látni Alpi!kár h augusztusig nem tolod haza a szőrös kis pofád:( :)

Delcsike · http://delcsisut.blog.hu 2009.05.26. 10:50:52

A szombat estéhez inkább no comment.... Egy fejsze még mindig az autómban pihen. :D A spoiler mellett....
Szóval az tuti, hogy emlékezetes marad, bár azért nekem az áprilisi buli jobban bejött, maradjunk inkább annál a stílusnál! :D
Alpi, jó hogy itthon voltál, az augusztusi hepöningről majd tájékoztassatok minket is, egy hétvégére leugrunk szívesen. Autó nélkül, szigorúan! :D
Na csóóóóók, vigyázz magadra ott a messzeségben!

Mézes köcsög 2009.05.27. 20:26:18

Helló Papi!

Nagyon örülök, hogy jól érezted magad, s sikerült újra maradandót alkotnunk. Minek nekünk whisky, jól tudjuk mi érezni magunkat jóféle kis borokkal is. Az az utolsó 3 kör húzó, betette mindenkinek a kaput. Nagyon örülök, hogy itthon voltál. :)
Mindjárt itt van július is, s vele együtt Te is.
Várom azt is, remélem sikerül majd elszabadulnom. Badacsonyi meló úgy néz ki meglesz, de lehet nem minden nap dolgozok majd. Na majd még írok, nem fogok elveszni.
Minden jót barátaim. Aki szeretne parfümöt, testápolót, golyós deot, vagy bármilyen listán szereplő cumót, az szóljon bátran!
További Szép Napot!
Hali

Mr. Virtualboy 2009.05.27. 23:41:51

Szasz Ombre!!!!
Király volt, h. itthon voltál!!!
Ezek a repülők látod már csak ilyenek... ez egy jel :)) ... hogy ne menj vissza :) na de semmi gond nemsokára jössz megint haza,
Király volt a szombat este, de látszik, h. ottkint sokat nem piálsz, uh nyáron ha hazajössz akkor be kell pótolni a lemaradást.Az az uccsó 3 kör nem kellett vna, addíg nem volt semmi gond mondjuk utána sem volt, azért megnéztelek vna benneteket a bányában.
Én csak abból a jó borból vennék 1-2 litert ha van rá mód és lehetőség!!!
Joccakát!!!!
Ahoy

Alp 2009.05.28. 22:24:38

Igen az vörös nagyon király volt,itatta magát!Akárhányszor visszagondolok elfog a röhögés,előttem vannak az arcok ahogy megvadultunk,azért mi iszonyat nagy marhák vagyunk:D Ezért imádok otthon lenni,szerintem hihetetlen jó csapat vagyunk,kicsit néha szélsőségesek de........ Remélem a nyaralás is hasonló mulatságokat tartogat számunkra!Készen vagyok az itteni időjárástól egyszer meleg van,aztán utána meg fűtenem kell!Ja ma megfogdoztam a titkárcsaj mellét mert megint elkezdte hogy biztos buzi vagyok,most már szerintem sejti hogy annyira nem:D(kicsit sikogatott)

Mr. Virtualboy 2009.05.30. 15:46:56

Ez gyenge volt, tudjuk, h többre is képes vagy :)
Mutasd meg neki, h. tényleg nincs semmi féle buzis beütésed :D
Ne aggódj az idő itthon is xar, végre van 4 teljes szabadnapom erre tessék... ülhetek itthon, csak kicsit vagyok ideges, nah mind1 lesz ez még rosszabb is.
Valóban jó volt, majd a nyaraláson arra 7végére lemegyünk mi is aztán majd alkotunk vmit olyan nem létezik, h. ne legyen jó :)
Jó hétvégét mindekinek!!!

Mr. Virtualboy 2009.05.30. 15:48:25

A fejsze még mindíg a kocsiban van. A licit 5000.- -nél tart :)

Rendar 2009.06.15. 18:10:41

Nnnnna mi vaaaan??? Hát egy legény sincs talpon e vidéken? ;-) Alpi élsz még egyáltalán? Jöhetne valami beszámoló! Hogy mennek a dolgok a naaagy Londonban?
Na legyetek jók! (ha tudtok...)

Mézes köcsög 2009.06.19. 21:53:06

Helló Skacok!

Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikiről még mindig nem tudni, hogy mikor is megy majd ki Franciaországba. Remélem majd csak szeptemberbe. Bocsi, hogy ilyen ritkán vagyok, de ilyenkor érek csak haza, s a nap eléggé leszívja az erőmet, úgyhogy hazajövök, aztán csak lefekszem. Jövő héten kedden,vagy szerdán megyek majd haza. úgyhogy jó lenne valamelyik este beülni valahova egy üccsire, olyan régen találkoztam már mindenkivel. Ha valakinek kellene valamilyen parfüm, testápoló, tusfürdő, vagy bármi termék, akkor szóljatok hétfő délig, s akkor mikor megyek haza, már tudnám is vinni.
További Szép Napot!
Papi te is jelentkezz ám. Csöcsörézgesd csak a csajokat!:)Remélem minden rendben van Veled!
Hali Mindenkinek!
süti beállítások módosítása