HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

hulla vagyok

2009.01.22. 23:03 Alp

Az valóban nem rossz Ombre,te vagy a király,de meglepődnél hogy itt miket csinálnak!Csak annyit mondok hogy mondjuk kapok tíz darab melót mindegyik 1-1 szóló korona,reggel 8-kor leülök dolgozni kb9óra mikor elkezdem cementezni a csonkokat!Addig nézegetem a harpásokat,van mindegyikhez 2db kontrol minta azokat is át kell nézni nagyító alatt,nagyon furcsa az egész! Akkor jöttök amikor nektek jó,csak időben foglaljátok le a repjegyet!A mosógép király,egyben maradtak a ruháim:D Szombaton majd lazítok kicsit,remélem valami buli is lesz végre!Köszi hogy folyton a lábamról beszéltek,de tudom hogy csak irigykedtek hogy neketek nincsen ilyen spéci futólábatok:D Akkor Piri túlélted a síelést,pedig reménykedtem hogy betakar valami lavina,bár mondjuk a bránereddel tudtál volna jelezni:D Még a holnapi napot valahogy ki kell bírnom,nem lesz könnyű,nagyon sok a meló és túl lassú vagyok:( Hiányzik a salsa elvileg van itt valami klubb de még nem volt időm felderíteni!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr80896725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qandras 2009.01.23. 07:57:20

Ne irigykedj a Piri bránerére, képzeld micsoda teher az egész gerincének azt a + 5kg-t cipelni. Mint Pamela Andersonnak nehezek voltak a mellei.
Ideje lesz felderítened az éjszakát, ne feledd az alap mondatot, és ha nem jönnek össze a dolgok, a Dusán féle lekoptató szöveget sem (OK GO HOME!!!). Ha valami flancos szórakozóhelyen valaki híreset látsz, (Vilmos herceg, Harry herceg, Harry Potter), menj oda, és egy tockos kíséretében kérdezd meg, hogy "Te meg mi a f.szt keresel itt?" Ez bejön nekik, és haverjuk leszel.
Kellemes hétvégét!

Rendar 2009.01.23. 14:32:28

Ha Harry herceggel akarsz spanolni, ne felejts el Hitlerjelmezt venni! Neki az jön be! :D
Remélem a 7végén eljutsz a Piccadilly- re is.
Szombat este pdig ne felejtsd: ÉS!
Vigyázz magadra! (tudod milyen vagy ha iszol... :)

Dus 2009.01.23. 22:38:10

Bazzeg hogy neked mindíg a legkissebbet kell bántani! Mocskos jól nézek ki jóóó? :D Most értem haza Győrből. Sikerült lezsírozni hogy azt a tételt húzzam majd ki államvizsgán amit én akarok, így már nem fosok tőle annyira. Csak el kellene kezdenem tanulni végre...
Te meg vesd bele magad az éjszakai életbe! London szép nagy város, sok féle "egzotikus" nővel, egyszer mindent ki kell próbálni, de a majomivadékokat azért hagyd ki! Különben ki kell tagadnunk :) Meg gumi legyen nálad, még összeszedsz valami karfiolt! Tényleg tudod mi lesz ha kilyukad a gumi? KINDER SURPRISE!
Jó ez szar volt, ma csak ennyire futotta. Ja és csak hogy ne maradj le a nagy szólásokról, itt a legújabb: " mi ma a kaja? Apád sütött fánkot... ott van a kukában" By: ME
Nah asszem mindenki egyetért hogy jobb ha most lépek aludni :)
Cső haver!
süti beállítások módosítása