HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

Szeretem a szombatot kicsit:D

2009.01.24. 15:46 Alp

Végre jól kialudtam magam,10-kor keltem!Elmentem körülnézni az egyik bevásárlóközpontba,vettem egy normális párnát és egy halom zoknit! 10pár zoknit 3fontér vettem,nagyon király!A ruhák nagyon olcsók kb fele áron vannak mint otthon,szóval nem Parndorfba kell menni hanem ide:D Annyi jó néger csajt láttam,tudom hogy nem szabad érintkeznem velük de tényleg vannak jók.....:D Remélem este a Massimoval valami jó helyre megyünk és nem megint valami (ronda öreg csajok gyülekezőhelyére)! Lehet hogy azt hiszi hogy erre bukom,na majd beszélek vele! Hát Zsiráf sajnálom hogy a Dusán mellett kell edzened így igen vissza fogsz fejlődni,de mind1 mert jó alapokat csináltunk:D Rendben Piri nem hozom elő többet a témát legalább 2 napig:D Örülök hogy jót síeltél,biztos király lehetett a hely.Azért remélem ma este is belehúztok az éjjszakába és  1-2whisky is befigyel!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr24899783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rendar 2009.01.24. 18:14:44

Én is remélem, hogy jó buliba visz a Massimo! Biztos összetévesztett a Qpival, azért vitt ezelőtt öreg nőkhöz! :D Érezzétek jól magatokat!
Mi meg megyünk Veszprémbe táncikálni. Majd helyetted is felkérem a csajokat! :)
Olcsók a ruhák? Na akkor csak egy alsógatyába megyek, meg üres bőrönddel. :) Na pá!

Schumy 2009.01.24. 19:41:14

Szia Talpi!Innsbruckba vagyunk,sajnos kinnt maradtunk hétvégére,de legalább találtam netet!Nagyon gyors!Habár sokat szenvedtem,mire összejött!Jártunk a 7en Franciába,már akkor tudtuk,hogy kinnt ragadunk!Biztunk a speditőrbe,hogy egy londoni fuvart kapunk,de ez nem jött be!Majd máskor!Amúgy jól vagyunk,az ex-kocsid tudomásom szerint működik!Elolvastuk az egész heti leveleket,sokat nevettünk!Ne keseregj már annyit,az élet nem habos torta!Ha olyan könnyű lenne minden,akkor,mindenki fogtechnikus ill. kamionos lenne!/és persze sok más olyan munka,ami sok felelőséggel,tanulással jár!de legalább megfizetik!/Te is azok között a szerencsések között vagy,akinek a jövője sokkal könnyebben alakulhat!De néha sok békát kell lenyelni!Még így is megéri!Majd azért tényleg rakj fel pár képet,ha lesz időd!Majd még jövünk!Ruhát meg küggyé!Már lassan XL-es a méretem!90 kilón stagnál!Te mikor leszel ekkora?
süti beállítások módosítása