HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

Vasárnap és munka

2009.01.25. 12:39 Alp

Hmm remélem nektek is jól telt a szombat estétek,mert nekem igen "érdekes" volt! A Massimo és az egyik haverja kitalálták hogy elvisznek egy strip bárba,lehet azt hiszik hogy még nem láttam nőt meztelenül,de szerintem ők jobban zavarba jöttek mikor a csaj az asztalunkon beterpesztett:D  2csaj volt egész este azok táncoltak felváltva,a brazil csaj nagyon jó volt de a másik pfffúú bassszeg nagyon trágya volt:D Aztán 10-kor átmentünk egy másik helyre egy sima pub-ba.Volt egy helyes csaj odamentem hozzá mert nagyon vigyorgott erre kiderült hogy ott van a barátja is,szóval bukta volt! Szóval Balázs Veszprémben is belógatod,helyes mutasd meg nekik milyen a szombathelyi stilus:D Hát igen András neked sem lehet könnyű reggeltől estig nyomni a pedált,de igazad van legalább megfizetik!Igen mondta anyukád hogy szereti az autót,remélem akkor nálam már tényleg minden baja előjött és nekik már nem lesz vele gondjuk.Ma is 10után keltem,majd most elmegyek ebédelni valamit aztán megyek melózni,befejezem a pénteki elmaradásaimat!Tegnap este a Massimoéknál vacsoráztam,az apja kb7 körül jött meg aztán közölte velünk hogy gyorsan huzzúnk el mert jön hozzá valami csaj:D Tud élni az öreg!:D  Remélem nektek is jól telt a szombat estétek! Ja a Matyit már nagyon hiányolom innen,jó lenne ha 2bilincselés között ide is karcolnál valamit:D  Üdv

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr11901115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsi13 2009.01.25. 13:55:45

Örülök h te rutinos rókaként nem jöttél zavarba amikor a brazil csaj beterpesztett az asztalon:)De nem volt fura h lógott valami a lába közt??:D a brazil lányokkal vigyázz,ma már olcsón át tudják operáltatni magukat!a pub-ban leszólitott csajnál meg ne foglalkozz vele ha ott van a barátja,tudod minden csak kiállás kérdése...ennyit kell mondani a srácnak ha odamegy: "who the hell are you?",és tied a pálya:)
tegnap bányában voltunk-Kupi,Zsiráf,Sunny,Dus,Kudu a (k)robot meg én-Kupi meg Dusán whisky-t toltak,mi meg a szokásos melegszenyát meg ilyeneket:)11felé léptünk le,aztán vittem haza a Kupit molo fele,spontán betévedtünk oda is egyet a régi idők emlékére..toltunk felesben egy pizzát meg dumáltunk egyet aztán go home.
jol nyomja a Raul..valamit tényleg tudhat az öreg:)ne dolgozz ma sokat,inkább menj vissza a strip bar-ba:)

Schumy 2009.01.25. 15:59:29

Bazzeeee!!!!Na beindul a nagyvilági élet!!A Pirinek tök igaza van még far.a is lehetett volna,olyan mint az övé!!/sory/De nem hiszem el hogy már megint olyan csajt akartál levadászni akinek ott a bikája!!Ne keresd gyerekem a bajt mert egyikünk sincs ott,egyedül meg szarügy a szarban lenni!!:)
Akkor a második heted is jól alakult a végére!!!
Olyan mérges vagyok hogy nem tudok kimenni a skacokkal,jol esne egy kis lazulás!!!

Dus 2009.01.25. 17:12:33

Ja a tegnap este megvolt a whisky is, másnap reggel meg a hatása is :) olyan fejfájással ébredtem, nem tudom mi van velem, lehet túl keveset ittam. Micsoda jááányok voltak tegnap bányában, az egyiknek akkora szive volt , fel is öltözött annyit bámultuk :D
Jó ezek nem pörögtek csövön, de hát vannak akiknek csak ez jut :) Négereket meg csak úgy nézd, mint az állatkertben, szép-szép de azért otthonra nem kéne :)
Matyival tegnap beszéltem épp sheriffeskedett, sok a melója, azt mondta 2 hét múlva jön haza! Ja és Kupival tegnap kitaláltuk miből fogunk meggazdagodni, az ötlet már le is van védve! Markológépeket teszünk le Siófokra a sétáló utcában.
Most lépek edzeni! Hogy majd ha nagy leszek ne úgy nézzek ki mint te! :D
csövi!

qandras 2009.01.25. 18:31:59

Vigyázz az angolokkal, nagyon terület, és nővédők nem ám mint Bibione, hogy leveszed az asztalról, aztán meg se szólal.Szóval csak óvatosan!
A kezdeti kudracok ne lohasszanak le, még nem fogták fel a lehetőséget amit az Élettől kaphatnak..(ha a Rönk beindul)
Ez a Raul egy jó faszú gyerek, példát kellene vennünk róla.

Rendar 2009.01.25. 19:50:00

Alpi azért nem ijedt meg a tárogatós nénitől, mert a kiképzésen látott már ilyet! :) Hát srácok azt kell hogy mondjam, ez a Veszprém egy aranybánya!!! Ennyi jó nő egy rakáson mint tegnap huhhúú! Igaz nem csak veszprémi csajok voltak. Király volt a buli. Szinte folyamatosan danceltem 4 órán keresztül. Teljesen lemerültem, fáj mindenem...
Látom az Angoloknál azért a buli nem azt jelenti mint nálunk... ezen majd MI változtatunk! :D
Na akkor jó munkát! De ne dolgozz ám sokat, hisz tudod: "Dolgozzanak a szegények!" (by Kántor)

Mézes köcsög 2009.01.26. 21:47:16

Helló Papi!
Fogadjunk, hogy már most a hétvégére készülsz, hátha Massimoék valami jó helyre visznek megint. Nem is kell törődni melóval, csak meg kell csinálni, s mehet lazulás hétvégére. Hogyan lepődtél volna meg, hiszen voltál már Club 89-be, meg Egerbe is!Lehet nem is téged akartak meglepni vele, hanem csakis magukat, de eddig nem mertek még ilyen helyre menni, kellett nekik valami kis bátorítás a Te személyedben. :-) Lehet most látott először nőt terpeszben. Na minden jót, azért ne dolgozd agyon magad!A csajokkal meg csak annyira vigyázz, hogy londoni legyen, ne valami közeli falubeli. Ha meg ott van a bikája, hívd oda aztán tegyél orrkarikát az orába, s vezesd ki.
Na Papi minden jót.

nathen 2009.01.27. 10:21:59

Vagyok, vagyok. Következőhöz írok...)
süti beállítások módosítása