HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

3. hét

2009.01.26. 21:43 Alp

Aránylag jól indult a hétfő azt leszámítva hogy reggel iszonytos hasgörcsöm volt és nem tudtam mitől,de aztán rájöttem hogy vasárnap este tettem a salátára valami pepperoni szószt amit a konyhában találtam(biztos a négeré)......szóval nem részletezem 2x csípet:D Nem tudom ezt az edzést dolgot hogyan fogom beiktatni mert ma is 7 után jöttem el,aztán ha végre itthon vagyok csinálok valami kaját,fél 9 után meg már hova rákba menjek?! Visszatérve az angolokra,igen ezek szeretnek balhézni,de mondjuk mindegyik szórakozohelyen van legalább 2kidobó szóval figyelnek!:D Tesóm mondja hogy a Delphiben bevezetik a 4napos munkarendet 3hónapra,hát mit mondjak tényleg szarba lehetnek a multik+még sokan mások! Matyi most már tényleg írjál mert feljelentelek!:D Remélem mindenkinek jól és sok munkával indult a hete!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr36904834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rendar 2009.01.26. 23:57:42

Örülök, hogy jól indult a 7. Háát a f*sásról csak annyit: tudod hogy nem bírja a gyomrod... :)
Képzeld van szállásunk! Beaconsfield Hotel. Egy megállóval odébb, mint ahol ezelőtt laktunk. A Piccadilly Line - Manor House megállónál van. Ja és az 5 éjszaka csak 100 font fejenként. (akció van! :) Jónak tűnik, de a lényeg, hogy olcsó, és közel a belváros. Már csak a reptérről való bejutás a kérdés.
Voltam kint a "lavórban". :) Meglátogattam Árminkát. Minden a régi. Tamás persze nem volt ott... :) Ja tényleg Tamás! A nőddel mentem a veszprémi buliba. Tudod, a szöszivel. Azt mondta Téged akar! Csak legyél bátrabb! Szereti a határozott férfiakat :D
Na megyek aludni! Pááá!

nathen 2009.01.27. 10:28:24

Hali! Na végra vagyok. Egy picit. Kicsit régen volt időm megnézegetni a dolgokat. De becsszó, hogy végiggolvastam. A lényeg, hogy minden rendben, és már p***-t is láttál, mióta kinnt vagy:)
Itthon majd meghülyülök, annyit melózunk, nem tudom mikor lesz végre egy kis pihi. Haza se tom mikor megyek. Remélem 2 hét múlva (talán). Hozzád meg kiugrok majd valamikor a nyáron (remélem).
A gyomorrontásra a legjobb egy feles reggel-este. Gondolom ott is van valami jóféle szesz.
Jut eszembe: képeket mikor töltesz fel? Már gondolom csináltál vagy jó sokat. Tudom ajánlani a picasaweb.google.com-t, ahová elég sok képet lehet gyorsan feltölteni...
Na jó legyél! M
süti beállítások módosítása