HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

end of the 3.hét

2009.02.01. 15:04 Alp

Na király akkor továbbra is panaszkodni fogok és akkor mindjárt írtok:D Szörnyű hírem van srácok,nem tudok inni!!!!!!!Valami elromlott bennem,tegnap megittam 2sört,1koktélt aztán a Massimo barátai közül valami csaj rámtukmált egy whiskyt és nem tudtam meginni!Remélem mire jöttök újra menni fog!:D Hallom palaceban változatlan a helyzet,hát igen ez már csak ilyen marad.... Nyugodtan panaszkodjál te is Gergő,neked is jogod van hozzá mégha ilyen silány is az indokod!:D Azt kell hogy mondjam hogy itt megváltozik az ember értékrendje a csajokkal kapcsolatban,most itt amelyik csajra azt mondod hogy egész jó arra otthon rá sem néznél!Mondjuk tegnap láttam egy nagyon jó csajt,de az iraki volt szóval csak a bevándorlókban lehet bízni! Okés Matyi megpróbálom megnézni majd az adást,remélem durva darabolást végzel benne!:D Kicsit most unatkozom itthon,azt hiszem elmegyek valamerre,bár most ezerrel fúj a szél és nagyon hideg van! És február 1 van,megyek is és lapozoka a naptárban...........

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr64916115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dus 2009.02.01. 16:58:56

Szeva!

Tegnap mi is szakítottunk a hagyományokkal és vodkát ittunk... de tüöbbet nem lesz ilyen :) undorító egy pia, de üt rendesen! Bár palaceba már jimbimmel öblögettem, csak hogy jobb ize legyen a számnak. És micsoda nők voltak töménytelen mennyiségben, bár lehet megint csak halucináltam :) Jah és a jófenekű csaj is ott volt, aki múltkor engem akart, de nem volt pofám odamenni hozzá megint , úgy hogy nem tudom a nevét :) De van mááásik, már dolgozok rajta! Le kell foglalnom magam valahogy amíg nem tudok melózni :) ha itthon nem találok semmit megyek ki hozzád, nyitok egy lángosost :)
Na most megyek, gyúrok egyet, másnaposan a legjobb! Neked meg jó hetet! Pihenj rá a hétfőre!

Delcsike · http://delcsisut.blog.hu 2009.02.01. 17:43:05

Hahó!! :)
Rég írtam már, remélem hiányoztam!!! :D Épp a laborban ücsörgök, Áron dolgozik, Tamás is. Bár sokat dumálnak, úh nemtom mennyire hatékonyak.... Húú ezt most szted el fogják olvasni? Mert akkor inkább törlöm is... :D :D :D
Na mindegy, ők a munka hősei így vasárnap délután. Én nem vagyok. :D
Hajrá a csajokkal, nehogy unatkozz ám ott egyedül!! :D A piálás meg menni fog megint, biztos csak mélyponton vagy. ;) Vagy ilyet a fiúk szoktak mondani? :D :D
Na pusssssssssssz!!!!!!!!

Delcsike · http://delcsisut.blog.hu 2009.02.01. 17:48:41

Hozzászóltam ám a nem kommentelt beírásodhoz is! :D Majd nézd meg!

Na megszűnök, mielőtt sok lesz belőlem.
A láma legyen Veled! :D

Pusssssssssz

bazsi13 2009.02.01. 19:52:40

hey!
az a vodka undorító egy ital volt,de megittuk..A Palace-ban tegnap kifejezetten jó csajok voltak!gondoltam is rád,amikor megláttam a Lettit ugrálni a táncparketten...jól kinézett:)10kor nagynehezen felkeltem Tennis Grand slam döntőt nézni,de nagy bánatomra kikapott a Federer:(
holnap megyek suliba beiratkozni a mesterképzésre,remélem addig elmúlik a fejfájásom,mert most veszettül hasogat..biztos ez a rohadt orosz szesz az oka..:)
menj el sétálni,a szél nem számit,csak tegyél a zsebedbe pár téglát,el ne fújjon a szél:)

Mézes köcsög 2009.02.02. 20:08:46

Helló Papi!
Ne haragudj, én is eltüntem megint. Nagyon jó volt beszélni veled még múlt héten. Én is már azt éreztem rajtad, hogy már jobban bírod a strapát. Egyszerre nem megy ám minden dolgozni is jól szeretnél, meg inni is, annak is eljön majd az ideje. Csak most először a munkába, aztán majd a piálásba is belerázódsz. Azért nagyon örülök, hogy a naptárat az utolsó pillanatban sikerült összehozni. Milyen idő van nálatok, azt hallottam 16 éve nem volt ekkora hó Londonban. Képzeld itt Zalába, 10 cm hó miatt, faluk 4-5 napig voltak áram, meg víz nélkül. Nemhiába sötét zala! Elnézést ha valakit megbántottam, nem annak szántam. A hazajövetelt döntsd el, de szerintem mindenki megérti, ha mégsem sikerülne. Főleg akkor hétvégén nem pihensz az biztos. De félre ne értsd nem azt akarom, hogy ne gyere, csak lehet nagyon fárasztó lenne Neked.
Főnök, legjobbakat, s vigyázz magadra, jó munkát.
Puszil Niki is :-)
süti beállítások módosítása