HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

Sorry

2009.02.04. 21:33 Alp

Bocs Ombre hogy elfelejtettem a szülinapod,de azért így utólag nagyon boldog szülinapot kívánok neked!Sajnos ezeket a dolgokat nem tudom megjegyezni,a Balázs névnapját is elfelejtettem!Szóval boldog névnapot Balázs!Remélem Ombre ti is minél előbb kijöttök látogatóba vagy ha előbb nem akkor húsvétkor talizunk,üdv mindenkinek a salsán a Lettinek meg jól markolászd meg a fenekét hejettem!:D Vágom a poénos beszólásokat a nemi életemre vonatkozóan,de szerintem csak irigykedtek hogy én ilyen önmegtartóztató életet élek!:D Sajnos nagyon szar itt a net szóval nem tudom megnézni a kékfényt a neten! Tegnap és ma olyan volt az asztalom hogy nem láttam ki a dobozok mögül,mindenki csak hordja a szarait,hogy most ezt kéne sürgősen megcsinálni most azt pffffff... ma már a magyar srác is mondta hogy így megérti hogy nem tudok haladni!Remélem kitalálnak valami rendszert mert ettől kitépem a hajam! Remélem mindenki jól van és szexben és piában gazdagok a hétköznapjaitok!:D Ja és csak annyi hogy a Piri becsajozott és Dudok Anettnek hívják:D szerintem ez kurva jó Piriné Dudok Anett:D:D:D Ezt csak azért írtam ide hogy kicsit bosszantsam a Pirit,így legalább kevésbé érzi a hiányomat!:D

12 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr55923258

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: recomendado 2017.11.16. 20:03:49

Asztali zen kert - Megyeri Szabolcs kertész blogja

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Virtualboy 2009.02.05. 00:00:06

Semmi gond!! Köszönöm szépen!
A Balázs sem hiszem, h. nagyon berágott voln, csak annyit hajtogatott, h. a te Jim Beam.edet is ő fogja meginni amikor a névnapjára isztok :))) Valóban irigykedünk, itt nincsen túl sok néger csaj (a gipszelőnk se néger sőt még csak nem is csaj, uh. szólok is a Tamásnak, h. vmit igen elénézett:))) )
Minél előbb megpróbáljuk majd megmondani, h. mikor fogunk menni, még egyenlőre csak körvonalazódik a dolog.
Helyes- helyes csak dolgozz és tanulj sokmindent, h. meg tood tanítani nekünk is jah és, h. itthon kicsit fellendítsd az üzletet :) Nah még két nap a hétből, bírd ki, holnap salsan meg iszunk rád a Balázzsal legalább egy tömény 100%-os almalevet :9
Joccakát!

Mr. Virtualboy 2009.02.05. 00:00:58

Figyeled mikor küldtem el az ezelőtti üzenetet??? :D:D:D:D

bazsi13 2009.02.05. 03:09:06

Köszönjük András..

Rendar 2009.02.05. 10:01:05

Köszi hogy hívtál! Egy nap késés még belefért! (most az egyszer :-) ) Hogy a hétköznapjaink gazdagok- e szexben és piában? Hááááát piában annyira nem, de szexben.... Huhhúúú ne tudd meg micsoda gruppenpartyk vannak mióta elmentél! Csak úgy passzolgatjuk a jobbnál jobb csajszikat! Már kezdem unni... :-D
Figyu! Ha egy kis gyengédségre vágysz, szerintem nem kell messze menned! Ott a szomszédban a duci csaj, biztos örömmel kezelésbe venne! :-DDD
Már nincs messze a 7vége! Hajráá!

Dus 2009.02.05. 21:16:52

Hát öreg! Én azért tartom a frontot nyugi! Nincs semmi dolgom , szét unom az agyam! :) Úgyhogy én iszok meg nőzök! Majd ha egyszer feltolod az arcod msn-re , olyat mutatok :D Hétvégén ha minden jól megy két csajjal is találkozok, jóféle mind a kettő, úgyhogy lehet szurkolni :)

qandras 2009.02.06. 16:09:21

Szeva!

Basszus holnap is melóznom kell, szóval srácok úgy tűnik nem lesz valami hosszú a szombat estém....
Nagyon üde színfolt, ha a Tamás ír üzenetet, van mire reagálni utánna...(Rotringbél)
Itt most 15fok van, lassan össze kell rakni a motort, ideje lesz egy kicsit motorozni....(na még min 1 hónap)

prinya 2009.02.06. 21:27:06

Te csak ne motorozz,mert lefagy aztán még az öregasszonyok sem harpnak rá.gondolj a fagyasztóból elővett gyümire.fonnyadt és folyik a leve....:)

prinya 2009.02.06. 21:29:12

Fiúk, mi van a filmsztárral? Calambo Matyival

Dus 2009.02.07. 11:36:23

Biztos nem ér rá! Valakinek a nyakán térdel! :) Jövő hétvégén jön haza! Arra mindenki a hűvösön lesz a nyolcból!

bazsi13 2009.02.07. 11:59:04

Na kérem,nem mindenki lesz a hűvösön a nyócból:)mert én is ott lakom pesten,igaz kb világítok a fehér fejemmel a sok indián között:D ugyhogy remélem engem nem kap el a Matyi nyomozó:)

prinya 2009.02.07. 13:30:44

Hát abban én nem lennék biztos mert a rendőr az csak rendőr:)) főleg ha iszik is egy keveset akkor meg még bátor is,persze ha vannak elegen mert hát egységben az erő

nathen 2009.02.08. 13:38:16

Szerencsére van, akihez nem kell sok erő...:)
süti beállítások módosítása