HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

?

2009.02.18. 21:56 Alp

Na örülök Ombre hogy ilyen frankón elbánsz a rohadék fémmel,tudtam hogy kemény vagy!Én most megint új feladatot kaptam hétfőig meg kell tanulnom kezelni a Zirkonos Cad-Cam gépet mert a csaj aki csinálja elutazik Dél-Afrikába kb.3hétre de lehet hogy több!Szóval most lesem a monitort meg próbálom megjegyezni a különböző beállításokat,remélem nem lesz gond!Tegnap találkoztam a többiekkel,eléggé fáradtak voltak szóval a sörözés elmaradt!Kicsit mondjuk furcsállom hogy miért pont a város másik részében szálltak meg mikor mondtam nekik hogy inkább a közelben legyenek.Most úgy áll a dolog hogy kb 1órát kéne utaznom hozzájuk amit munka után nem fogok megtenni.Ebből kifolyólag ma nem találkoztam velük a holnapot még nem tudom,max ha ők bejönnek!Na mind1,de legalább a Massimo azt ígérte nekem hogy pénteken elhívja nekem az egyik ismerősét is buliba,akinek gigantikus mellei vannak!:D Remélem Dusán már meggyógyultál és újra 1000-el csajozol!Ja állítólag kurvára levagyok fogyva,hmmm csak azt tudnám hogy miből fogytam?:D Papa helyzet?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr15951737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nathen 2009.02.19. 10:21:26

Azért szálltak meg a város másik felében, mert nem akarták mondani, de igazából a városra kíváncsiak, nem is Rád:) (Nekem mondták, komolyan:)
Már csak azt nem értem, a kis lefogyott testeddel hogy akarsz két hatalmas görögdinnyét kielégíteni? A végén teljesen elfogysz, aztán akkor volt Alpi, nincs Alpi.
A szhelyi különítménynek meg mondd meg, hogy mindenképp hívjanak vasárnap, ha hazaértek, mert mostmár kezd lakás formája lenni ennek a dolognak, úgyhogy fel kéne ugraniuk legalább egy 5 percre... (Mond meg Nekik, hogy amúgy is útba esik, különben nem jönnek be)
Meg jó lenne, hogyha Te jössz haza, és esetleg Pesten szállsz le, akkor majd azért szólnál előtte, aztán akkor Te is fel ugranál!
Na szal ennyi.
M

Ui: Csinálj fényképeket, és küld el, mert különben felrajzollak egy papírra, és széttéplek!

Luki. 2009.02.20. 15:35:56

Na csá haversrác!
Azért örülök, hogy egy bejegyzéssel ezelőtt az én hiányomat is megemlíted, sírtam volna ám, ha nem :)

Itt amúgy netválság van nálam, nincs gépem, a többiek meg egész nap a gépük előtt ülnek, uh az emailjeimet is alig tudom nézni.. Na meg rendesen bejárok órákra, csak hogy büszke legyél rám ;)

Sőt, hogy ne maradjak le a nagy csajozóshullámról, egyre inkább elmerülök ebben a Barbi nevű leányzóban :)
Hétvégén voltam Balassagyarmaton (ott lakik) mókás volt, egész hétvégén betegen feküdtem, 39 fokos lázam is volt, uh elvittek ügyeletre, ahol a seggembe kaptam egy szurit, az helyrerakott :D
Kicsit az otthoniakat is elhanyagoltam emiatt, de majd igyekszem pótolni!
De marha jól alakulnak a dolgok az a lényeg :)

A Brazil csajos helyzetjelentést el ne felejtsd ám! Megvolt a találkozó? Vigyázz vele, ezek nagyon forróvérűek ám :) Durván elemészti a girnyó testedet ;)

Elvileg hétvégén kapok alkatrészt, akkor lesz gépem és visszatérek ide is, ahogy kell :)

Ja és egy jó barnasört mindenképp igyatok ám a szegény otthonmaradtak egészségére!

Csááóó!

nathen 2009.02.20. 23:14:17

Úgy érzem hétfőn este érdemes lesz nézni a kékfényt. Whahahaha

Mézes köcsög 2009.02.21. 21:37:59

Helló Drága Papi!

Azért ugye tudtál találkozni srácokkal, s végre megetettek, vagy remélem a görögdinnyék meghozzák az étvágyadat (ezt Niki üzeni),de ha az sem segít komolyan kimegyek, s egy hétig annyit fogsz enni, mint én. Az Apehbe nincs semmi változás, csak gyarapszanak a lányaim. Már hat csajjal vagyok együtt. Már teljesen elrontanak, elkezdek lányosodni, lassan már puncim is lesz, meg kezdem a saját bimbajamat nyalogatni.:) Amúgy nagyon jó a társaság.Ma is kellett menni, de nem is baj, legalább egy kicsit több pénz jön. Nikivel megvagyunk.Nővéréék hamarosan mennek vissza hajóra. Este mondom most már tényleg jelentkezem, nehogy megharagudj rám. Mondtam én, hogy belerázódsz, menni fog szépen minden.
Na Papi legjobbakat!Elköszönök. Majd erre nézek ám!
Hali
süti beállítások módosítása