HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

már tudom

2009.03.17. 20:59 Alp

Már tudom mi a megoldás!Menjünk a Kupiékhoz ott biztos szivessen látnak minket és táncolhatok a Sindyvel ismét:D! Ma elátkozott napom volt minden gép megállt,először számítógép,aztán a scenner,végül a gép ami faragja zirkont az is megállt egy időre:D A Raoulék meg kérdezgették hogy miért aztán megmondtam a frankót: hogy gőzöm sincsen de az a másik senki sem tudja,mert senki nem ért hozzá igazán!!!Ezzel feltettem az i-re pontot hogy akkor holnap szóljak hogy lefixáljanak 1időpontot nekem Németországba egy kurzusra!Még szerencse hogy beszélek németül:ich möchte deine ..... lecken!:D  Hűű a Matyi még nem reagált a nyár dologra,de szerintem csak azért mert még gyűjti a válogatott kinzásimódszereket amiket majd alkalmaz rajtam! Hmm hogy valami jót is mondjak levelezek 2csajjal,ez most az én helyzetemben felfogható akár előjátéknak is:D!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr901008475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsi13 2009.03.21. 00:17:26

Hey!
Igen nagy a csend...élsz még ugye?:)
vagy olyen sűrűn randizol a magyar csajokkal kint,hogy már nincs is időd a blogra irni:)

Mézes köcsög 2009.03.21. 16:35:36

Halihó!

Mondanám azt is, hogy menjünk ki hozzánk kertbe húsvétkor, de nem vagyok benn biztos, hogy tuti jó idő lesz.
Hallod rendesen megindult a szar nálunk. Gyurcsány bejelentette, hogy lemond, s két héten belül találjanak valakit helyette. Kurva rendes ember.
Melóba rendben minden!
Mindenkinek további jó hétvégét!
Mindenkit üdvözlök!

Hali

nathen 2009.03.22. 18:47:00

Hali mindenki!

Hát sajnos a nyaralás befuccsolni látszik...:(
Marad a Balcsin 1 hét. Erről majd húsvétkor beszélünk!
Üdv:
M

Schumy 2009.03.22. 19:10:46

Szia Alpi!Üdv mindenkinek!!

Szeretném hosszú halgatásom után megragadni az alkalmat,hogy bejelentsem ez év augusztus 15. megnősülök!!!!(amint látom mindenki a nyaralást szervezgeti a meghívók meg sajna nem készültek el ezért így tudatom veletek)Ha elkészülnek mindenki megkapja és remélem mindenki eltud jönni és másnap reggelig eszünk iszunk mulatunk!!!!Ja és srácok lehet jelentkezni a vőféj szerepére!!Legénybúcsú akkor ha az alpi itthon lesz!!
Amugy Velem is minden rendben!!!Ja és majd elfelejtettem Csóóókol a Menyasszony!!!
süti beállítások módosítása