HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

1hónap

2009.02.12. 22:57 Alp

Hihetetlen de már 1hónapja kint vagyok! Nagyon hiányoztok srácok,már várom hogy itt legyetek,sajnálom hogy nem lesz teljes a csapat,de majd húsvétkor!Nyugi Papa írj amikor akarsz,nincs gond! Ma megdicsérték a munkám hát azt kell hogy mondjam hogy ez annyira kellett már mint egy falat kenyér!Már kezdtem megzuhanni,de ezt most feldobott!Holnap megyünk valami házibuliba,remélem jó társaság lesz és inkább a nők lesznek többen!Ma elmentem futni,persze elkezdett esni a hó és majdnem dobtam egy hátast az aszfalton,most még az kéne hogy eltörjem a kezem!:D Biztos örülne a Raoul!:D Addig helyettem is üssetek el 1-2cigányt otthon,hátha egyszer elfogynak!:D Mondjuk kicsit félek attól hogy nagyon megszokom a kinti környezetet és...szóval értitek!Gyertek ti is ide dolgozni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr94940089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dus 2009.02.13. 21:02:31

Szevesz öregember!

Neked is hóesésben kell ám futnod! :) Aztán csak ne szokd meg annyira a londoni levegőt, egyszer haza kell jönnöd, egyre kevesebb nálunk a magyar, szaparodni kell, mert még a rézbőrűek lesznek többségben! Az egyes számú csajt elbuktam... marad a pécsi, de az meg olyan messze van, odaáig nem ér el még a Piri lőcse sem :D
De majd holnap megint lenézünk parasztba, aztán csak lesz valami! Bár ezek itt húzzák a szájukat, hogy nem akarnak inni, de majd a Matyi hat rájuk abban bízom.
Ünnepelek, meglett a nyelvvizsgám! Szóval most már hivatalonsan is meglesz a diplomám talán, mire haza jösz! Bár ha 3 nappal elöbb küldik talán még az msc-re is be tudtam volna iratkozni :S de még hétfőn felmegyek győrbe, megnézem mit lehet tenni! :)
Aztán vigyázz magadra, ne törd össze azt a satnya tested :D Egyél inkább csirkét, meg kreatint kálciummal!!! :)
Hétvégén meg lazíts, megérdemled!

nathen 2009.02.13. 22:08:16

Nah, örülök, hogy azért hiányzunk:) Meg annak is, hogy végre jómunkásemberlettél.
Pont a héten gondoltam rá, hogy de kár, hogy nem tudok menni én is Londonba. Dehát az Otp lebeszélt róla.
Dus grat a dolgokhoz, holnap este...
Na cső Alpi. Vigyázz a hitvány testedre, nehogy leszívjón valami támadómenyét fejű rusnyaság.

bazsi13 2009.02.14. 13:09:43

hey,
már nem kell sokat aludnod,és újra a kebledre ölelhetsz minket!:D öröm és bódottág lesz!
na majd még jelentkezem,vár az ebéd,amit már nagyon vártam,ismertek..:)
ja és boldog Valentin napot! :D:D:D
süti beállítások módosítása