HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

Teszt

2009.01.04. 18:19 Alp

Ez egy teszt szöveg hogy müködik ez a szar:D

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr44857424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nathen 2009.01.05. 21:45:16

Minden fazsa. Műxik.

bazsi13 2009.01.10. 11:33:40

Itt a Pircsi bácsi is :)

Rendar 2009.01.10. 22:31:42

Balázska megjött. Vétel...

Alp 2009.01.11. 11:49:15

Na itt ülök a reptéren,szerencsére van net és ingyen vááhh tudnak ezek a szlovákok:) Viszont kapják be mert 50eurót kellett még ráfizetni a reptéren a csomagjaimra mert túl nehéz volt! Ja és a legjobb hogy 12:00 helyett csak 14:23-kor indul a gép mert valami gondja van a légitársaságnak,de szerintem csak lezuhant valamelyik gépük csak titkolják!:)

bazsi13 2009.01.11. 12:56:53

Biztos bedarált egy galambot az egyik gép,vagy egy cibetmacskát:D addig is töltsed hasznosan az időt,menj be az ajándékboltba és kardozz a méteres Tobblerone-val:)aztán jeletkezz a szigetről,ha kiértél!ja és Pircsi voltam,vétel vége..

Dus 2009.01.11. 13:17:35

És ezen a röptéren nincs addig valami puncishow? Két maláj qrva egy ping-pong labda... Csak hogy szórakoztasság a várakozókat :) Keresd meg a reklamációt haver!

Alp 2009.01.11. 18:52:37

Sajnos puncishow nem volt,de két olyan sztyui volt a repcsin hogy majdnem beszartam hihetetlen! A rossz hír hogy nincsen netem a lakásban,de talán majd tudnak valamit ügyezni! a lakás nem rossz,de szobám eléggé kicsi,de majd kialakul! Szóval üdv mindenkinek jelentkezem ahogy tudok

qandras 2009.01.11. 19:00:42

@Alp: Na csak kiértél! Raul ment érted? Gondolom valahol a Picadili-n laksz....
Térképezd fel a sztriptízbárokat a környéken!

qandras 2009.01.11. 19:01:52

Remélem mindenki látja amit írtam, még tanulom a cuccot...

Rendar 2009.01.11. 19:32:24

@Dus: a maláj qrvákat értem, de minek kell a pig-pong labda?

Rendar 2009.01.11. 19:34:32

@Alp: Örülök hogy egyben megérkeztél! Kicsi a szobád? Na és a mi szobánk mekkora? :-) Üdv a Raulnak és a Massimonak!

Schumy 2009.01.11. 19:39:01

Na szia-sztok!őrülünk,hogy egyben kiértél!Pici a szoba?Dobj ki pár dolgot az ablakon,persze ha van!:)Bazsi,tényleg nem tudod,hogy hova való a ping pong labda?De a billiárd golyó sokkal durvább!Andris,érezd jól magad,ismerd meg a környéket,nehogy eltévedj!:)Mikor kezdessz dolgozni?

-zsiráf- 2009.01.11. 21:04:45

@Alp: Na nézzétek még ki se ért már is panaszkodik. Röviden a következőképpen lehetne jellemezni a helyzetedet: "ITT MÉG NET SINCS..." (by: Piri)
Vigyázz magadra! Ja és ne hozz szégyent ránk. :)

Luki. 2009.01.11. 22:20:12

Üdv mindenkinek, de legfőképp és elsősorban a mi nagy kalandorunknak :) a névért elnézést, de a Gergő persze már foglalt volt, és ez ugrott be másodiknak :) Örülök, hogy egyben megérkeztél Alpi. Amíg meg nincs a lakásban net, angoloknál tuti tele van a város Wifi-vel. Ja meg ha tudsz majd rakj fel képeket is, hogy még menőbb legyen a blog ;)

bazsi13 2009.01.11. 22:30:40

@-zsiráf-: Először szeretnék köszönetet mondani Zsiráfnak az idézetért...látjátok nem hiába mondtam én azt anno,h ott még net sincs..:)
Örülök én is h kiértél,meg a jócsaj sztyuik is jól hangzanak,de legyünk őszinték...ahogy ismerlek tuti rád jött a fosás a repülőn:D pláne amiket összekajáltál a reptéren,eltaláltam? :)

Mr. Virtualboy 2009.01.11. 22:47:18

Szevasz Ombre!!!
Nekem is sikerült regisztrálnom, uh gyorsan bejelentkezem én is.
Megbízható forrásokból toom, h. sikeresen megérkeztél. Ahogy látom azért nem unatkoztál a reptéren sem :)
Gyorsan térképezd fel a helyet, h. mire elmegyünk addigra minden jó helyet ismerj és az összes sztriptízbárba VIP tagságod legyen!!!
Holnapra jó munkát, gyorsan szerezz netet otthonra!
Fontos, h. ne egyél össze minden vackot, szerencsétlen munkatársak ne járjanak úgy mint én... :))) Okés a gipszelőbe odafinghatsz :) És mond meg a srácnak, h. mi küldtük :)
A vizsgám megvan, a Janit meghúzták...
joccakát!

Delcsike · http://delcsisut.blog.hu 2009.01.11. 23:00:41

Na hahó!!!

Mi ez a pasiklub?? Jó hogy jötten, mi?

Na András jól viselkedj ám ott messzeföldön, szégyent ne hozz ránk!!!! :) A sztriptízbárok után meg a salsaklubokat is térképezd fel, hogy nehogy nagyon unatkozz. Egy-két-háá öt-hat-héét... :D

Aztán majd pakolássz fel képeket, hogy lássuk merre jársz-kelsz. Aztán majd úgyis jövünk, és megnézzük! :D (na most rettegsz, mi??? :D)

Pussssssssssz, D.

Luki. 2009.01.12. 03:39:26

Na ott most hány óra van? :P Látjátok én még ilyenkor is tanulok, igazi hős..

qandras 2009.01.12. 06:01:01

Ez az első idegenben töltött munkanapod, nem hiszem hogy van még valaki a londoni x millióból akinek karrierjét ennyien figyelik. Sok sikert az első naphoz!
Mint a tízegyenletes napján: "It's a beatiful day"....

Mézes köcsög 2009.01.13. 10:51:04

Szia Papi!Én is megérkeztem! Nem hiszem el, szinte minden név foglalt volt, még jó, hogy ez eszembe jutott! Sok sikert a második naphoz! Remélem van már valami csajszi a láthatáron! De olyat keress ám, aki tele van, s neked nem is kell dolgozni, csak az összes barátodat fogadni, persze az Ő kontójára! Tényleg mit is mondtál, észak London ugye? Mert szólok Cocóéknak, béreljenek ott valami házat, s akkor megyünk minden hétvégén. :-)Na vigyázz magadra, még jelentkezem!

Dus 2009.01.13. 13:37:43

Szerencsétlen Alpi most minden este a Picadili egyik nyilvános Wc-jében fog ülni a kis laptopjával hogy legalább a wifin fogja a jelet :)
Elbírálták a diplomaarbeitom :) megfelelt...
Amúgy meg a szoba miatt ne nyavajogj :P legalább ha felviszel v.mi dagadt angol puncit a kis rönköd nagyobbnak fog látszani a kis szobában :)
Na lépek én is tanulok tovább. Érezd jól magad öreg! csöcs!

prinya 2009.01.13. 19:30:14

Beszállok én is,hogy valami veterán is legyen a dologban!!!!!
Fiúk,ez blog nem sex oldal,viselkedjetek a q...a életbe,gyerekek is olvassák,igaz Áron.
Komolyra fordítva,tudom nem lesz egyszerü az elején és lesz amikor szivesen hazarohannál,de ezt most túl kell élned,velem sokszor előfordult a hat év alatt!Foglald el magad amennyire csak lehet,ha tudsz maradj benn és dolgozz vagy keress egy konditermet és mozogj. A lényeg,hogy minél kevesebb időt tölts egyedül mert az kiboritó lehet.És ha a fiúk ajánlati nem tetszenek,hogy milyen intézményeket látogass akkor itt van még egy ajánlat: a sohoban a buzibárok,biztos hazavinne valami gazdag öreg,és már a lakás is megoldódna(Elto Joni,Gorge M,Boy G)

qandras 2009.01.13. 20:40:51

Na most már tényleg nem lehet egy szavad, sem látod, még a jeges Alpok RS 2000-es királya is bekapcsolódott a blogod kommentjeibe:-)))) Már 2 napja dolgozol, és biztos vagyok benne, hogy ma már jobban mentek a dolgaid. A lakás meg csak idő kérdése. Előbb netet szerezz, hogy tarthasd a kapcsolatot a földijeiddel. Remélem hamarosan hallatsz Magadról! Egyébként én is azt tanácsolom, ha valami öreg (vagy fiatal) gazdag nő (vagy férfi) össze akar szedni gondolj a jövődre és.......

bazsi13 2009.01.13. 21:28:47

Igy van haver,igaza van a Qpinak az öreg nők és férfiak terén,tapasztalatból beszél,fogadd meg a tanácsát... :)))
Lassan tényleg irj valamit ha netközelbe kerülsz,elvégre a te blogod :)amugy meg vigyázz a borostás LatinLover fejedre a szigeten,nehogy tényleg megkívánjon Elton Johnny,és a tévéből értesüljünk arról h összeszokott meleg páros lettetek Londonban..
"What happened with you?Banana...oh,I see.."

Rendar 2009.01.14. 10:25:13

Qpi! Tudod miért Prinya az Alpok királya? Mert mi nem voltunk ott! Amúgy esélyük nem lett volna. Na mindegy, majd legközelebb... :)
Amúgy egész jól elbeszélgetünk itt, pedig ez az Alpi blogja. Hahóóó Alpi! Írjál már te is valamit!

Mézes köcsög 2009.01.14. 18:42:06

Helló Skacok!
Lehet tudom Alpi miért nem jelentkezik. Lehet tényleg rámement a királynére. S azért nem hallunk róla, mert az ország úgy elszégyelte magát, hogy a hírekbe ezt nem merték betenni.Raul lehet most fizeti ki az óvadékot. :-)

Mézes köcsög 2009.01.14. 18:48:02

Nem ám Papi! Talán azért nem csináltad meg. De azért most már tényleg jó lenne, ha jelentkeznél. A fél ország várja az üzeneted.

-zsiráf- 2009.01.14. 18:57:11

Nem kellene átváltanunk galamb vagy palack postára?
Ha így folytatjuk kell csinálnunk egy külön blogot, mert ahhoz képest, hogy az Alpi blogja, mi tartjuk életben.

qandras 2009.01.15. 10:22:42

Tegnap beszéltem A.A-al. Jól van, már folyamatban van az új kecója, és a NET, hogy végre tudjon kapcsolatba lépni velünk.
A melóról azt mondta elég magasak a követelmények, de biztos megoldja.

Szóval kitartás!! (A galambposta jó ötlet)

-zsiráf- 2009.01.15. 18:40:20

Alpi írt SMS-t. Ha minden jól megy, akkor holnap költözik az új lakásba és ott már lesz net és lehetősége lesz kapcsolatba lépni velünk, földiekkel.

Dus 2009.01.16. 19:21:51

Mi van már öreg? Elkatam a helyi bennszülöttek? :) Mióta elmentél a Zsiráf nem jön edzeni, szerintem lelki beteg lett, nem tudom hogy csinálok így belőle terminátort...
A munkával meg vigyázz, csak úgy csináld hogy más is oda férjen, hungarian style!

Mézes köcsög 2009.01.16. 21:59:42

Most beszéltem Alpival!:-) Még most este, ha minden jó lesz reagál üzenetekre. Nagyon fáradt volt hangja, biztos nagyon kipurcant. Nem is értem miért nem szólt hogy mennyünk segíteni pakolászni, hát mire valók a barátok. Alpi csak vigyázz magadra, s puszil Niki is!
süti beállítások módosítása