HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

Vége az első hétnek

2009.01.18. 22:08 Alp

Hmm mit mondjak tegnap voltunka Massimoval sörözni egyett,jött még egy haverja meg egy csaj.Nem volt rossz a hely de csajok eléggé rondák voltak,de viszont állatok úgy tapizták egymást meg kéjelegtek mint valami ribancok:D Ma mászkáltunk egyet a Baker street környékén hát vannak fasza üzletek!Remélem holnap hamarabb bejutok a laborba mint a régi lakástól!Jó volt ez a hétvége kicsit ellazulhattam meg láthattam a jó oldalát is a városnak!Az idő is elviselhető volt,sütött a nap csak a szél volt eléggé kemény!

Akkor induljon egy újabb hét,remélhetőleg kevesebb depis pillanattal!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr38886281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luki. 2009.01.18. 23:44:42

Na hát semmi szavad nem lehet akkor az angol időjárásra, itt még a nap sem sütött.. :) (bár egész hétvégén a hülye könyvek fölött ültem, uh lehet azért nem tűnt fel.. bezzeg a fiúk akik a bányában whiskyznek)
Baker street nem ott lakik a Scherlock Holmes? Adj ám neki egy high five-ot ha összefutsz vele :)

Kiderült akkor az is, hogy az angol lányok csúnyák de legalább ribancok :) ideje is lenne majd élni ezzel az adottságukkal.

A fogtechnikusi szakszavakból nem sok mindent értettem, de nagyon ügyes lehetsz, ha ilyen szépen helytállsz ;)

Nade megyek, én is teszem a dolgom (hülye vizsgák..)

Csááóó

ui: képek mikor lesznek? :)

Dus 2009.01.19. 20:27:26

Szeva Alp!

Nyugi, hétről hétre egyre jobb lesz :) Csak aztán ne igyál annyit, tudod hogy nem bírod! Még beleviszed a Massimot a rosszba :) Az angol lányok meg úgy tűnik akkor szépségük hiányát qrvasággal kompenzálják, eeez nagyon király :D
Én is lépek tanulni, hogy legye is valami abból a két üveg chivasból ( a te részeg majd eltesszük megőrzése, ha addig nem tolnád haza az arcod) Jah és kérdés: ne csináljunk inkább3 üveg JimBimet belőle, azt mégiscsak jobban csípem?! :)

Csöviii

nathen 2009.01.19. 21:38:20

Szeva Töki!
Bocs, hogy eddig nem írtam, nem nagyon volt időm.
Örülök, hogy kezd minden elrendeződni! Igyál sok finom angol sört. Gondolotam Rád ezzel kapcsolatban:) Érezd jól magad valami jó ki "húsos" angol p***-val...
Majd dumálunk. Most semmi nem jut az eszembe. Változatosság kedvéért még épp dolgozok, és zsong a fejem. Majd holnapra (vagy hétvégére(vagy jövő hétre(de biztos, hogy még idén))) írok bővebben!
Csöves
süti beállítások módosítása