HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

Van új szobám:D

2009.03.08. 20:32 Alp

Na átköltöztem az új szobámba,ez már király.Egyedül azzal szívtam meg hogy alig van jelerősség szóval nagyon szar a net!:( Remélem jól telt mindenkinek a hétvége,nekem nem volt túl mozgalmas.Szombaton este a Massimoéknál voltam ő fözött,meg ittunk 1-2sört eldumálgattunk aztán jöttem haza.Ma voltam edzeni szóval kb ennyi! Egész kezdem élvezni ezt a főzés dolgot,igaz hogy kb 2naponta veszem rá magam,de aránylag jól sikerülnek a dolgok!Kiváncsi leszek mi lesz otthon mert ahogy hallom nem javul inkább csak szarabb lesz a helyzet:( De legalább jókor léptem le,most már csak jókor kell haza mennem!:D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr91989968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mézes köcsög 2009.03.13. 18:09:25

Helló Papi!
Hát jól elfogytak a kommentek, nem tudom mi történhetett.
Sikerül megszokni új szobát? Net azért megyeget? Főzz csak Főnök, hátha olyan csajszi akad a horogra, akit ezzel veszel le a lábáról. :)
Itthon durvulnak a dolgok, tegnap még ugy volt lehet pár embernek el kell menni Apehbol, de hála Istennek, megoldodott, s maradhat mindenki. Ezen mindenki fellélegzett. Amugy más semmi. Többiekkel mi a helyzet?
Amúgy már most gyüjtök bulira, meg valami piára, hogy jó buli legyen, ha hazatérsz.
Már csak 27 nap! Vigyázz magadra!

Hali Mindenki

Rendar 2009.03.13. 19:56:26

Na halihó! Igazad van Alpi! Jókor léptél le! De szerintem nem tudsz jókor hazajönni, mert itt már csak szarabb lesz ezt elhiheted! :-( Azért húsvétkor gyere ám! :-D
Nekem van mentségem arra hogy, miért nem kommentelek: Rengeteg a meló! Ez alatt az egy hét alatt behoztam az egész téli pihenést... Szívás van mindennel. Pl. műtrágya már több mint egy hetet késett, tegnap este hozták meg, ma nem tudtuk kiszórni mert qrvanagy szél volt. Mi következik ebből? Dolgozhatok szombaton is, de még lehet hogy vasárnap is lesz belőle...
Na legyél jó Andriska! :-) Be careful!
süti beállítások módosítása