HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

Hétfő jan19.

2009.01.19. 21:50 Alp

Lesznek majd képek Gergő,de hogy őszinte legyek még egy képet sem csináltam itt,de lesz!:D Igen eléggé nagy ribancok úgy tünik,az indiai csajok között vannak nagyon durvák! Köszi Dusan,kiváncsi leszek hogy tényleg marad-e belőle!:D De ha nem akkor legyantázom a melled!!!:D Ma nagyon behavaztam a melókkal,a srác aki kiosztotta nekem a melót nem vette figyelembe hogy más munkával is megbíztak szóval szopón voltam... A gipszelőben 2olyan fekete néger dolgozik hogy huh,még szerencse hogy virít rajtuk a fehér gipsz és úgy könnyű észrevenni őket:D Hallom megy fel a font és az euró is,ennek most örülök,remélem 400-ig meg sem áll! A Matyit nem nagyon látom itt,mi van vele,csak nem bilincselte meg magát!? Sajnálom Jani hogy nem sikerült a vizsgád,rohadt genyók!Holnap kersek egy edzőtermet mert kell valamit mozognom,mert a végén olyan esetlen leszek mint a Dusan! Ja Piri írt nekem az Ornella hogy téged akar csak nem tudja hogyan mondja el neked és azért nem jelentkezik:D

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr65889745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Delcsike · http://delcsisut.blog.hu 2009.01.20. 11:02:23

Na hahó András! :)

Látom kezded megszokni a külhoni életet! :D Bele lehet jönni azért... Főleg Londonban... :D
Mi meg Árminnal lassan kiköltözünk a laborba, annyi a munka nélküled.... :D
Jaaaj képzeld, az ÁGI üdvözöl! :D Tudod, a VOLT lakótársam! :D A Balázs párja! :D :D :D Remélem ezzel most bearanyoztam a napodat, és már sokkal boldogabb is vagy, mint eddig voltál. ;)

Akkor most megyek is, majd még járok erre. :)

Csóóóóóóóók, D.

qandras 2009.01.20. 15:23:23

Szevasz!

Jó nagyot rúgtál szegény Piri (Banana) Balázs barátunkba itt a végén....
Nekem is tele a tököm annyi a meló, de én csak az ercsi disznótelepet látom (meg érzem), Te meg azé mégis csak egy londoni utcaképet. Keress egy konditermet, mert akkora gyohád nő hogy a 6 is eltörpül melleted.
Aztán ideje lenne elkezdeni a ronda csajok "vadászatát" a főnököd tud benne segíteni. Tudod 'I never killed a big cat' (Persze persze) Ez valahogy így nézhet ki: "Look some animal!!!! Kill all of them!!! és fröcsög a cucc mindenhova.

Rendar 2009.01.20. 17:14:00

@Delcsike: Az én napomat is bearanyoztad Delcsi, köszi! :-) Amúgy a melóból ma nekem is elegem van... Kondizzál csak Alpi! A Red Lion- ban a poháremelgetés pont jó lenne nem? :-D

bazsi13 2009.01.20. 20:43:57

szeva!
Haver,belém rugtál mikor már a földön voltam ezzel a beszólással..hazudnék ha azt mondanám nem fájt...ugyhogy bekaphatod..:)Egyebet nem is fűznék a dologhoz..
Amugy tényleg kondizzál,mert kezd nagyon elnőiesedni az alakod,mondjuk a lábadra még mindig harisnyát lehetne húzni,olyan karcsú..:D
attol tartok az én belem is nő rendesen itt kint,többet eszek mint szoktam..nem lesz ennek jó vége:)nem akarom h nagy gyohám legyen,elég a lőcs..:D

qandras 2009.01.20. 21:01:41

Na ezért saját lőccsel villogni nem ér!
Ne filózz ezen annyit. Banana oh I see....
süti beállítások módosítása