HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

Fuck fuck

2009.01.27. 22:09 Alp

Örülök hogy élsz Matyi,szóval nem unatkozol,ez jó hír mert ez azt jelenti hogy fogynak a bűnözők az utcáról:D Szóval a képek,hát igazából egy darabot sem csináltam még,de talán majd hétvégén sikerül bepótolnom az elmaradást! Ma ebédelni sem volt időm,össze-vissza rakják a melókat elém kicsit fejetlenség van az én részlegemen,de ez nem az én saram!(remélem):D Este a Raoul valami herpeszt jegelt a száján,biztos valami csajtól kapta! Jó hogy van szállásotok az már kevésbé hogy kurva messze lesztek szóval sűrün nem fogunk talizni!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr97907237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qandras 2009.01.28. 07:51:36

Na nem úszod meg ilyen könnyen, majd bemegyünk a laborba, és ott ülünk a nyakadon.(Végülis ezért megyünk ki) Hajnalok hajnalán már itt ülök a "gyárba". Nálunk is elég laza lesz a február, de nincs olyan szerencsém, hogy a 4 naposba belecsússzak...
Hétvégén megyek Velencére egy Welness szálllóba valami training lesz. Állítólag nem olyan rossz a hely. A többiek sem ússzák meg, mert szombat este már otthon leszek...
Kitartást a mai naphoz!!!!!!

u.i. A Raulnak bejött az élet "More girls" (more karfiol amit jegelhet.

Dus 2009.01.28. 21:23:33

Szeva Talpi!

Gyors idepötyögök valamit. :) Haveroknál vagyok albiban, tanulunk holnapra, de már kéész vagyok. Nálunk a többiek épp bulit tartanak, el kellett jönnöm :S Estére már leszerveztük a bebaszósbulit. :) Ha minden jól megy holnap már mérnök úr leszek. Te meg csak melózz szépen, kitartás!!! Most kaptam meg az SMS-ed :) nem görcsölök, fosok mint az állat :):):) De úgy beszéltük meg többiekkel hogy a Chivasokkal megvárunk téged is

Alp 2009.01.28. 23:26:50

Én megelőlegezem neked a bizalmat Mr.mérnők Dusán bácsi:D A fosás meg az én reszortom szóval...:D Még mielőtt majd hülyére iszod magad,írd le majd hogy mi volt! Most látom hogy lassan elfogynak a tiszta ruhák........

bazsi13 2009.01.29. 00:33:21

Hali,
ja szolj a Raulnak h megyünk a laborba,mese nincs:)Dusánnak nagy kalappal,estére már csutka részeg és félpucér lesz valahol Győrben,tudjuk milyen ha iszik!:)aztán szombaton csinálunk hazai ünneplést is,persze nem a Chivasokkal,azzal megvárjuk fosós barátunkat míg hazatér a szigetről:)
Nem tudom láttátok e a Sólyom végveszélyben cimű filmet(nem új),valós sztorin alapul,egyik nap láttam.Aki tudja nézze meg,Matyinak ajánlom főként,de ő már biztos látta:)itt az előzetese:
www.youtube.com/watch?v=AUJ6cxWdZwA
süti beállítások módosítása