HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

Dusan mérnök?:D

2009.01.29. 22:49 Alp

Hát igen Dusan végre sikerült!Gratula!Remélem már valahol részegen fetrengessz!Köszi hogy bevártok a whiskyvel,huh már jó lenne ha ott tartanánk!Köszi Piri a film ajánlatot,de a Matyi már akkor abból a filmből idézgetett amikor te még a bilin bürrögtél:D Ma nagyon későn értem haza,8-kor jöttem el a laborból és valami gáz volt a busszal mert több mint 30percet vártam rá.(király volt)  Gyertek Piri nyugodtan a laborba,de előtte majd elmesélem a Raoulnak hogy rádiózni akartál az Ornella mellével!:D Ohh a Balázs meg ma salsázik! Áron keményen dolgozol vagy mi van,nem nagyon irogatsz?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr36911351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Delcsike · http://delcsisut.blog.hu 2009.02.01. 17:46:25

Azért nem szóltunk hozzá (Áron, Balázs, Delcsi), mert salsáztunk meg Áron diétás epertortáját faltuk. Kár, h lemaradtál róla, de majd csinálok ha kimegyünk Hozzád! :D
Tudtad, hogy a Balázsnak van lámája? :D Az a totemállatunk! :D
Láme una! :D

Mr. Virtualboy 2009.02.02. 13:06:12

Szasz Ombre!!!
Ne haragudj, h. így elhanyagoltalak, de mostanság a számítógép nagyon a háttérbe szorul, sokat gondolunk rád, még este 11 kor is amikor itt ülök remélem legalább csulkasz olyankor :))))
Tamás meg Delcsi szokott beszámolni arról, h. mi van veled oddakinnt! Hallom ma reggelre sok hó hullot, menjetek inkább hógolyózni, ne dolgozzatok annyit!!! Salsán is lassan emlékhelyet kell felállítani rólad, mert mindenki azt kérdezi mi van veled és kőzben úgy néznek rám mintha akasztani vittek volna el olyan messze!
Egyébként jól vagyok, kicsit dáthás voltam az elmúlt két hétben, de azért az a sok szesz mostanság ami elfogyott az kikúrált :) Kicsit hosszúra nyúlt a szülinap uh. még a hét végén is folytatódik a piálás.
A külföldi csajokkal meg vigyázz, először mindíg kérdezd meg, h. milyen nemzetiségű, nehogy spanyol vagy ahhoz hasonló legyen, nehogy aztán f*sza legyen a menyasszonynak :) Valamikor aztán mi is indulunk ki hozzád, egyenlőre még Delcsivel nem sikerült dűlőre jutnunk, h. mikor, Tamás azt mondta akkor megyünk amikor akarunk, de ezt majd mailben letárgyaljuk, vagy telón. És arról viszont nem hallottunk, h. a kinti piák milyen minőségűdek, lehet enm is te mentél tönkre csak olyan xarok, h. nem bírod meginni... :) Esetleg mintát is küldhetsz haza :)
További jó szórakozást, ígérem gyakrabban jövök ezután.
Bye
süti beállítások módosítása