HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

4.hét

2009.02.07. 20:32 Alp

Hihetetlen hogy már 4hete itt vagyok!Tényleg repül az idő! Szegény Matyi biztos sokat csuklik,de legalább látja hogy milyen központi személyiség!Most itt van kint a tesóm,elvileg este megyünk kicsit mulatni,bár azt mondta a Marcsi hogy nagyon karikásak a szemeim!Halloma Kupi ma dolgozott,micsoda munkásember lett belőle!:DAzért remélem kicsit ti is elmentek lazítani!Szóval otthon lassan mindenki becsajozik,a Dusán dúskál a csajokban,a Piri is belenyúlt a tutiba!:D Most már nekem is ideje lenne horgászni kicsit mert tényleg rotringbél lesz a dologból:D

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr58928988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rendar 2009.02.08. 12:42:28

Lassan mindenki becsajozik... Érdekes. Amíg itthon voltál ez nem így volt. Áháá! Szóval te voltál ránk rossz hatással! :-D
Bocs srácok, hogy tegnap este nem értem oda, de Áronékkal csak úgy repült az idő! :-)

nathen 2009.02.08. 13:39:24

Jövő héten megyek haza. Addig nem nagyon írogatok, mert költöztem, aztán nem nagyon lesz netem...
Pár hét múlva lakásavató buli!

Dus 2009.02.08. 14:04:53

Szeva!

Jaja, alakulnak a dolgok! :) Nekem a Balázska is nagyon gyanús!!! Épp ezt beszéltük tegnap a többiekkel, túl sokat jár salsázni! Nő van a dologban én ebben biztos vagyok! :) Tegnap lenéztünk Pirivel parasztba, persze csak a nők miatt, ha eleget ittunk volna talán még jól is éreztem volna magam! :) De ezek.... nah majd jövő héten a Matyi!

-zsiráf- 2009.02.08. 14:20:57

A Dusán gyanújának lehet valami alapja. Megérezzük mi az ilyet, úgyhogy Balázs szerintem jobb lesz bevallani mindent!

Schumy 2009.02.08. 19:46:58

Szega!!tényleg 4 hete mentél el,de nekem már lassan egy fél évnek tűnik!örülök hogy megvan kezed lábad,de jó lenne ha írnál valami szavtos csajos élményt is,vagy a szigeten mindig fél 6 van?
Velem minden rendben!!!Apámnak a lábába csonthártya gyulladása van,elég komoly injekciókúra gyógyszerek blaablaa!!holnap megy még vizsgálatokra lehet bent tartják,a felépülés 2 hónapig is eltarthat a köcsög fönöke meg ki akarja jelenteni arra az időre.
Ja meg beszereltük a lefuvószelepet most van egy pisszegős fiat imprezám nagyon fasza lett!!
Most indulok dolgozóóóba,csak még gyorsan jelenteetem a szitut!!

bazsi13 2009.02.08. 22:10:16

Nagyon gyorsan megy az idő..mintha csak múlt héten lett volna h kidobtad a taccsot a búcsúbulidon:)és holnap lesz egy hónapja ha jól emlékszem!
szörnyű mi van itthon amugy...nem tudom mennyire olvasod kint az index.hu-t,vagy hireket...ma hajnalban Veszprémben kézilabdásokat megkéseltek egy szórakozóhely előtt,1 srác meghalt,meg 2 elég súlyos..szóval elég nagy káosz van ott!
Holnaptól kezdem a mesterképzést a suliban,nem vagyok túl lelkes most,pláne amilyen brutál órarendem van..amugy minden ok:)
jo volt telon dumálni,bearanyoztad az utamat pest felé :D

Alp 2009.02.08. 23:55:20

Ugye,én is pontosan emlékszem még mindig ahogy a Pircsi tartott nehogy beledöljek a saját hányásomba:D Ja hallom ezek a rohadt cigányok,az összesnek kikéne taposni a .....! Jobbulást kívánok apukádnak András,de ha valami jó kis ápolónő adja neki az injekció kúrát akkor..:D Szóval mindenki becsajozik miután leléptem,akkor lehet én voltam a visszatartó erő!:D Gyerünk Balázs mond el szépen mi a helyzet nálad,tudod sokkal rosszabb ha mi találjuk ki!:D De ez szörnyű hogy szombaton szinte mindenki máshol volt,remélem ebből nem fogtok rendszert csinálni!Na mindenkinek kitartást egy újabb héthez!

Rendar 2009.02.09. 19:55:38

Jóóvan na bevallom: A Lettiről van szó. Azt mondta téged akart, de így hogy elmentél, én kerültem sorra... :-D :-D :-D
Most szombaton nem lesz széthúzás! Ígérjük!
Ti mit csináltatok szombaton? Erről nem is írtál! Kíváncsian várjuk!

Dus 2009.02.09. 20:29:06

Balázs már megint terel! Azért nem úszod meg ennyivel! :) kiszedjük belőled, pár pohár jimbim meg néhány menet a micimackóval és megered a nyelve! :D Amúgy most szombaton jön haza Matiy meg a Száni is, úgyhogy valamit tényleg össze kell hozni, mindenki készítse a máját!!!

Mr. Virtualboy 2009.02.10. 15:27:54

Szasztok!!!
Hát a Balázst most egye fene megvédem, mert hétvégére bevállalta a vezetést (már másodszor) uh. lehetett inni :D köszönjük neki mégegyszer, szal nem csajozott, igaz a Lettivel lebeszélt egy randit, ma salsa helyett randira megy :) Hétvégén kirándulni volt velünk, aztán meg összeültünk egyet beszélgetni a többiekkel. A hétvégén ha minden igaz meg Vezprémbe megyünk táncolni, fasza kis hely az is, sztem jobb sokkal mint a Country...
Ne dolgozz olyan sokat vazze, még a végén nem ismerünk meg... mondjuk én sem unatkozom itthon ezt meg kell hagyni, a Györgyi xarabbnál xarabb melókat küld ide rövidebb és rövidebb határidőkkel szal nem egyszerű. Hogy állsz London feltérképezésével???
most dolog van uh. mennem kell, további jó szórakozást!
süti beállítások módosítása