HTML

Londoni kalandtúra

Beszámolok londoni kiküldetésem indulásáról,még nem látom a végét és hogy mi lesz a tanulsága,de az biztos hogy lesz:D

Friss topikok

  • Luki.: Üdv Alpi! Mi ez az amerikai zöldkártyás szöveg, Anglia már nincs elég messze neked? :) Amúgy nekem... (2009.06.30. 17:19) Itt vagyok:D
  • Mézes köcsög: Helló Skacok! Itt vagyok én is! hála Istennek szépen beindul a vizibicikli kölcsönző is. A Nikirő... (2009.06.19. 21:53) Ismét 1 emlékezetes hétvége!
  • -zsiráf-: A Matyi féle verzióval csak az a bibi, hogy a tulaj is ott lakik elkülönítve, gondoljatok csak bel... (2009.05.15. 15:22) Változások éve!?
  • Luki.: Lassan ideje újabb londoni történésekkel elárasztanod minket ám, srác :) Én most nagyon fentragadt... (2009.04.24. 18:29) parasztok
  • Delcsike: Alpi, jó, hogy itthon voltál. Én igazán el akartam tőlef köszönni, de az a szódásszifon nem tetsze... (2009.04.15. 11:32) Back to England

Linkblog

hétfőtől péntekig

2009.01.16. 22:38 Alp

Na Hahó mindenkinek! Végre van netem ami már kurvára hiányzott és akkor finom fejeztem ki magam!:) Hát a Pikadilire:) még nem jutottam el talán holnap! Első nap ltévedtem kapásból másik irányba indultam el a busszal és 8 óra helyett 9:15-re értem be,de azt mondják hogy a királyok mindig késnek:) királynak lenni itt nem lesz könnyű,mindenki mikroszkóp alatt dolgozik teljesen más anyagokkal és más rendszerrel amit nehéz lesz megszokni,de majd beleszokok mint pöcs a punciba! A hangulatom az nagyon hullámzó sokszor megkérdezem hogy miért vagyok itt de aztán rájövök hogy a válasz ott van az orrom elött hogy megtanuljak egy más szemléletet amit majd otthon feltudok használni hogy a többi kretén fogtechnikus otthon ne legyen ellenfél a P.P.G-nek,igaz Tamás?:) Azt mondhatom iszonyat fáradt vagyok,nehezen megy az átállás,eddig 6körül keltem és úgy sikerült 8körül beérnem:(és akkor még reggelit nem ettem!Na de hogy valami jót is mondjak:ma végre felállt:D Na jó ez poén!Szóval az új ház eléggé király:normális méretű szoba,nagy szekrény és most újítják fel az egészet és közel vagyok a főutcához ahol van minden!Bocsi annak akit nem hívtam vagy nem küldtem sms-t,de nagyon drága de holnap beszerzek egy itteni telcsit és mindenkit felhívok! Köszi mindenkinek a bíztatást,jó tudni hogy ennyi barátom van és mindenki szorít nekem!Írjatok továbbra is most már én is tudok reagálni! Üdv

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alparandras.blog.hu/api/trackback/id/tr20882672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsi13 2009.01.16. 23:41:28

Jó volt beszélni Alpinno:)jó a kecód tényleg,simán elférünk nálad is ha kimegyünk:D elég fáradtnak tüntél,ugyhogy pihend ki magad h holnap teljes erővel beleugorhass a londoni éjszakába+a lányok mellei közé!ja és ne feledd,h a zebrán először jobbra kell nézni,vagy csúnyán kivasalhat egy DoubleDecker..:)pircsi

Schumy 2009.01.17. 03:32:27

Sziasztok!!!Látom elvagytok,az irogatásokkal.Én most értem haza és egyszerre rohantam ide fel nagyon jó látni,hogy milyen jó kis haveri társaság van körülöttünk!!Amivel remélem Alpi eldicsekedsz!!Eltellik lassan egy hét és még nem jöttél haza ez jó jel,ezekszerint kifogod bírni,szerintem még 2 hét és ugyfogod érezni a melót meg az új kéglit,mintha itthon lennél!!Engem nem hívtál!:( te kis kocsog!Jó bulit a hétvégére!

-zsiráf- 2009.01.17. 10:11:22

Látom a nagy Londonba is bevezették az internetet. Az eltévedésen nem csodálkozom, igaz András? Mielőbb szerezz be egy mikrofont és regisztrálj a skype-ra úgy lesz a leggazdaságosabb a csevegés, mert ha azt a rengeteg történést, ami velünk itthon történik egy hét alatt, mindannyian elmondjuk, akkor a gatyádat is elfizeted ránk [na nem mind ha nem érdemelnénk meg:)].
Fedezd fel Londont, hisz ez sem elhanyagolható ha már egyszer ott vagy!

prinya 2009.01.17. 17:28:27

Igaz ma már mi beszéltünk,és sok mindent tudok,de még ide nem volt időm benézni.Tényleg jó látni,hogy ennyi barátod van akik szurkolnak érted és akinek hiányzol.Nekik is bizonyítanod kell,hogy jó az amit csinálsz és egy olyan helyen is megállod a helyed ahol nincs rokonod!Tudod nem voltam oda az ötletért,hogy elmész,de csak azért mert makszialista vagyok és azt gondoltam kéne még tanulnod itt egy kicsit.De ha már így alakult akkor mindent bele!!!!Magadnak csinálod!Remélem jó alapot kaptál és van mire építkezned.VAGY MÁR ÍGY ÍS NÉZNEK!?Vagy még az is kiderül,hogy nem egy hülyétől tanultál?Tudod mit mondtam, téged nézzenek...Folyt.köv mert megyünk a sinyához,és zaklatnak itt a Marsci is a gyerekkel. Ja és egy szomorú hír,meghalt tegnap este a RUDI!!!!
süti beállítások módosítása